60-годишният Петър Захариев е сигурен, че овцете му няма да продадат гласовете си, тъй като вече са изпили няколко кофи нес кафе и гражданската им съвест е достатъчно будна. Бюлетините в яслите са специално подбрани, за да повишат избирателната активност.
Местните избори в обора на Петър Захариев обещават оспорвана надпревара. За кметската ясла с висококалорична люцерна се борят двама кандидати – седем-месечният коч Любо и транс-сексуалната овца Анатоли.
Политическият маркетинг включва пълното полово изтощение на кандидат-кметовете. В предизборната кампания те трябваше героично да се качат на всеки един от своите избиратели, за да покажат на дело управленските си уменията.
Най-големи шансове да влязат в местния парламент имат общинските съветници от групата на „големите вимета”. Овцете секс-бомби обещават просперитет и натурално капучино на избирателите си.
Според последните данни от екзит-пола, избирателната активност ще е около 95%. Няма да гласуват само преялите със сено овце. |